Είναι η πρώτη κυβέρνηση μετά το 2008 και την πτώχευση της χώρας, όπως πολύ σωστά είπε ο κ. Ζαχαριάδης δικαιώνοντας τον Γιώργο Παπανδρέου και το ΠΑΣΟΚ, που έλεγαν ότι η πτώχευση είχε προέλθει από τις πολιτικές Καραμανλή, η οποία λειτουργεί σε συνθήκες δημοσιονομικής χαλαρότητας και υπήρχαν χρήματα στα δημόσια ταμεία. Η κυβέρνηση τα διασπάθισε και αυτή τη στιγμή βρισκόμαστε πάλι σε πολύ δύσκολη κατάσταση.

Το τραίνο είναι ένα λαϊκό μέσο. Η κυβέρνηση αδιαφόρησε όλο το προηγούμενο διάστημα, παρά τις οχλήσεις των εργαζομένων, παρά την αναγκαιότητα το δίκτυο να αναβαθμιστεί όχι μόνο σε επίπεδο υποδομής αλλά και σε επίπεδο στελέχωσης σε ανθρώπινο δυναμικό. Το έκανε γιατί πολύ απλά αυτήν την κυβέρνηση δεν την απασχολούν οι πλατιές μάζες της κοινωνίας, την απασχολεί να εξυπηρετήσει συγκεκριμένους παράγοντες και συμφέροντα τα οποία τη στηρίζουν διαχρονικά.

Ο κ. Μητσοτάκης καθ’ όλη την διάρκεια της διακυβέρνησής του φάνηκε ότι, θυμίζω την ιστορία του σκανδάλου των υποκλοπών, θυμίζω την απόπειρα της κυβέρνησης του να χειραγωγήσει τα ΜΜΕ, δεν ήταν διαχειριστικά επαρκής.

Να πιάσουμε την ιστορία της Εύβοιας;

Τα καμένα της Αττικής;

Τα χιόνια στην Αθήνα;

Το δυστύχημα των Τεμπών;

Άρα λοιπόν, ο κ. Μητσοτάκης, ο οποίος το 2019 ήρθε ως ένας πολιτικός φιλελεύθερος – προοδευτικός, αποδεικνύεται και εμπεδώνεται πλέον στη συνείδηση του κόσμου ότι δεν μπορεί να συνεχίσει να κυβερνά τον τόπο.

Και ο κ. Τσίπρας αντίστοιχα, γιατί μπορεί να έχουν περάσει 4 χρόνια αλλά έχει κυβερνήσει και ο ίδιος, στο θεσμικό κομμάτι λειτούργησε με ένα κάλπικο δημοψήφισμα, όπου συνέβαλε στην υποβάθμιση της δημοκρατίας μας και σε επίπεδο διαχείρισης των πραγμάτων είχε τις ίδιες ατέλειες με τον κ. Μητσοτάκη.

Στις κάλπες πηγαίνουμε με ένα μεγάλο ΝΑΙ στο νέο ΠΑΣΟΚ, το οποίο αποτελείται από ανθρώπους οι οποίοι προέρχονται απ’ την κοινωνία, είδαν τους μισθούς τους να μειώνονται, είδαν το φάσμα της ανεργίας μπροστά τους, είδαν τους φίλους τους ή και τους ίδιους να φεύγουν απ’ την Ελλάδα.

#EdwStoNoto